http:// peymancenter .blog.ir

پیمان سنتر http:// peymancenter .blog.ir

http:// peymancenter .blog.ir

پیمان سنتر http:// peymancenter .blog.ir

بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی در منزل

peyman peymancenter | پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۳۲ ب.ظ

یادگیری انگلیسی

 

تا حالا به این فکر کرده اید که چقدر خوب می شد اگر زبان انگلیسی را در خانه ی خودتان یاد می گرفتید؟ هم خیلی راحت است و هم مزایای زیاد دیگری دارد. مثلا اگر خیلی دوست داشته باشید انگلیسی یاد بگیرید اما وقت کافی نداشته باشید، یا اگر موسسه های زبان از خانه یا محل کارتان خیلی دور باشند یا هزینه های شان خیلی زیاد باشد، در این صورت بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل است. شاید الان دارید به این فکر می کنید که یاد گرفتن مکالمه در خانه خیلی سخت است، چون کسی نیست که اشتباهات تان را اصلاح کند یا این‌که چطور می‌توانید پیشرفت کنید .

  • راهکارهایی موثر برای یادگیری زبان از طریق فیلم
  • یادگیری زبان در ۹۰ روز؛ هر زبانی را سه ماهه یاد بگیرید
  • یادگیری زبان انگلیسی مثل آب خوردن و با چند تمرین ساده و کاربردی

این نگرانی ها به‌جا هستند و شاید موارد دیگری هم باشند. مثلا ممکن است نگران تلفظ صحیح کلمات باشید. در واقع، شاید اصلا ندانید که از کجا باید شروع کنید. در حقیقت یادگیری زبان لزوما به معنای نشستن پای کتاب نیست و منابع زیادی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند که در مسیر درستی قدم بردارید.

اگر در خانه تان از روش ها و منابع درستی استفاده کنید، کارتان روی غلتک می افتد. پس حتما این راه های عالی را برای تمرین زبان انگلیسی امتحان کنید. اگر هم مشکل تقویت انگیزه برای یادگیری زبان دارید، سری به مقالات چطور در این زمینه بزنید.

ویدیو‌ تماشا کنید

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل این است که ویدیو ببینید.

 

محتوایی پیدا کنید که برای‌تان جذاب است

محتوای بسیاری به زبان انگلیسی وجود دارد از فیلم‌های آموزشی تا مصاحبه‌ها و ویدیو‌های متعدد در دنیای آنلاین، هر کدام از این موارد مخصوصا اگر در زمینه علاقه شما باشد می‌تواند به عنوان آموزش انگلیسی عمل کند. مثلا تصور کنید که شما به تکنولوژی علاقه دارید، می‌توانید ساعت‌ها ویدیو در این زمینه‌ بیابید. بزرگترین حسن این روش این است که شما به حوزه ویدیو علاقه دارید و آشنایی خوبی با آن دارید، به همین دلیل هم از دیدن آن خسته نمی‌شوید و هم اینکه آشنایی اولیه شما با مبحث به شما کمک خواهد کرد که زودتر کلمات و ترکیبات را به خاطر بسپارید و زودتر کل موضوع را درک کنید.

کتاب بخوانید

مطالعه فقط برای تقویت قدرت درک مطلب نیست، بلکه می تواند یک سرگرمی خوب برای اوقات فراغت تان باشد. می توانید با خواندن کتاب هایی که شما را به وجد می آورند، مخصوصا علایق و سرگرمی های تان، دو برابر لذت ببرید. کتاب های زیادی وجود دارند و می توانید از بین این همه، کتابی را که واقعا مورد علاقه ی شماست پیدا کنید.

 با خودتان انگلیسی حرف بزنید؛ خیلی زیاد!

این کار لزوما نشان نمی دهد که شما دیوانه شده اید!

بخشی از یادگیری زبان این است که با آن بیش تر آشنا شویم و اعتماد به نفس داشته باشیم. اگر برای یک کار بزرگ مثل جلسه ی اولیا و مربیان یا یک ارائه ی کاری حتما باید تمرین کنید، برای یادگیری زبان هم باید تمرین داشته باشید. می توانید مکالمه را بار ها و بارها در ذهن تان یا جلوی آینه تمرین کنید. اگر هم شجاعتش را دارید چرا صدای خودتان را ضبط نمی کنید؟ ضبط کردن یک ویدئو از مکالمه  یا ارائه تان روی موبایل یا کامپیوتر بهترین راه است برای اینکه بفهمید وقتی انگلیسی صحبت می کنید صدای تان واقعا چطور است؟ می توانید تلفظ  تان را با گوینده های انگلیسی زبان مقایسه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

  • peyman peymancenter

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی